Сучасний педагог – запорука успішного навчання
Як викладачі та методисти Луганської обласної малої академії наук учнівської молоді вдосконалювали свою педагогічну майстерність
13-14 травня 2017 року на базі комунального закладу «Луганська обласна мала академія наук учнівської молоді» тренер Лабораторії освітніх технологій і діагностики НЦ «Мала академія наук України» Ірина Кириченко провела тренінг «Ефективні сучасні методи групової роботи з учнями МАН у гуртках та секціях».
До участі у заході було запрошено керівників секцій Обласної очно-заочної школи та філій Луганської обласної малої академії наук з міст Рубіжного, Сєвєродонецька, Лисичанська та Попаснянського району. Протягом двох днів педагоги підвищували свої компетенції, які необхідні для проведення ефективної та результативної групової роботи під час занять: дізналися про особливості та методологію сучасної позашкільної освіти, удосконалили навички складання планів, постановки мети, мотивування та підтримання інтересу учнів, вибору відповідних меті форм, методів та прийомів своєї роботи в гуртках МАН.
Ірина Кириченко довела, що є справжнім професіоналом, бо тільки майстер своєї справи здатен перетворити доволі одноманітний та складний процес навчання у динамічну гру, енергійне змагання та емоційне відверте спілкування. Пані Ірина поділилася з учасниками тренінгу досвідом застосування інноваційних інструментів у груповій роботі з дітьми та підлітками, розширивши таким чином діапазон викладачів у напряму позицій «коуч», «фасилітатор», «тренер». За допомогою новітніх форм та методів тренінгового навчання Ірина Олегівна змотивувала учасників на застосування здобутих знань і вмінь у своїй подальшій педагогічній роботі в гуртках та секціях МАН, адже на меті нашого закладу на першому плані стоїть підвищення ефективності їх роботи.
Зустріч довела, що наші педагоги з радістю готові вдосконалювати свою педагогічну майстерність та змінюватися на краще. Усі 16 плідних годин навчання пройшли в атмосфері взаєморозуміння, довіри, співпраці та творчості.
Особливо учасникам тренінгу запам’яталося складання групової угоди на самому його початку та «карти проблем» присутніх, безпосередньо сам процес апробації тренінгових методів (тестування, роботи з текстами, кейс-методу, сторітелінгу, мозкового штурму, метафоричної гри тощо).
Результатом спільної групової роботи учасників тренінгу стало створення моделі компетенцій керівника, методиста і педагога МАН, а також основних мотиваційних заходів, присвячених поповненню контингенту слухачів закладу. За відгуками учасників, тренінг пройшов максимально ефективно, цікаво та пізнавально, а результатом його успішності стало бажання та натхнення учасників застосовувати набуті знання на практиці, адже тапер, за допомогою пані Ірини, вони мають усі необхідні для цього педагогічні інструменти!