Заходи
Курс «Сучасні карти в епоху інформаційних технологій»
з 31 жовтня до 21 листопада 2022 року буде проведено курс «Сучасні карти в епоху інформаційних технологій» у рамках Всеукраїнського проекту «Крок до науки» для дітей 10-14 років (далі - курс). До участі запрошують здобувачі освіти 5-9 класів закладів загальної середньої освіти Луганської області .
Міжнародна науково-практична конференція «Музейна педагогіка в науковій освіті»
Шановні колеги! Запрошуємо Вас взяти участь у роботі Міжнародної науково-практичної конференції «Музейна педагогіка в науковій освіті», що відбудеться онлайн 1-2 грудня 2022 року (четвер-п’ятниця)
Спецкурс «Системи контролю версій» в рамках Всеукраїнського проекту «Професійний розвиток педагога»
Відповідно до Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2022 рік, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 15 грудня 2021 року № 1379 Національним центром «Мала академія наук України» у період з 07 листопада до 04 грудня 2022 року буде проведено спецкурс «Системи контролю версій» в рамках Всеукраїнського проекту «Професійний розвиток педагога» (далі - спецкурс). До участі запрошуються педагогічні та науково-педагогічні працівники, зокрема керівники гуртків технічного напряму і вчителі інформатики.
Всеукраїнська інформаційно-просвітницька тематична акція з підтримки дитячого та підліткового читання #ЖивіПисьменники: «Як говорити з дітьми про війну. Терапевтичні та пізнавальні акценти літературних історій».
«Як говорити з дітьми про війну» – це цикл відкритих лекцій для широкого кола слухачів (педагогів закладів загальної середньої освіти та закладів позашкільної освіти, батьків, бібліотекарів та психологів) з метою напрацювання інструментів і способів осмислення та усвідомлення досвіду війни, а також пошуку спільного бачення щодо висвітлення теми війни в сучасній українській літературі. Виступи спікерів запрошених до участі передбачають аналіз воєнних/повоєнних текстів, огляд міжнародного досвіду, поради психологів щодо убезпечення читачів від можливої ретравматизації текстами про війну тощо.